dilluns, 26 de gener del 2009

PARTITS DEL CAP DE SETMANA (31 de gener i 1 de febrer)

-INFANTIL (Federació)
UD TORREDEMBARRA – PARE MANYANET
DISSABTE 31 a les 9.00 hores

-INFANTIL (Consell)
AMPA EL CARME (C/Mar) - UD TORREDEMBARRA
DISSABTE 31 a les 9.15 hores

-CADET FEMENÍ
UD TORREDEMBARRA – PUIGCERVER – LA SALLE
DISSABTE 31 a les 16.00 hores

-CADET BLAU
UD TORREDEMBARRA – AAEET MASIA BOU
DISSABTE 31 a les 10.30 hores

-CADET BLANC
CONS. RAÜL LLIMA UD TORREDEMBARRA – GAM CB VILA-SECA BLAU
DISSABTE 31 a les 12.00 hores

-JÚNIOR A
NÀSTIC MARTÍ FRANQUÈS A - UD TORREDEMBARRA
DISSABTE 31 a les 13.00 hores

-JÚNIOR B
DESCANS

-JÚNIOR FEMENÍ
DESCANS

-SÈNIOR FEMENÍ
MIUQ UD TORREDEMBARRA – TGN BÀSQUET A
DISSABTE 31 a les 19.15 hores

-SÈNIOR MASCULÍ
CB SANT PERE I SANT PAU A - LOGÍSTICA CÁNDIDO UD TORREDEMBARRA
DIUMENGE 1 a les 10.00 hores

EL DISSABTE 31, A LES 17.00 h., TOTS AL PAVELLÓ SANT JORDI.

PRESENTACIÓ DE TOTS ELS EQUIPS DE BÀSQUET DE LA UD TORREDEMBARRA I DE LES ESCOLES.

NO HI FALTIS!
16 h. Partit del cadet femení.
18 h. Presentació dels equips de la secció de bàsquet de la UD Torredembarra i de les escoles. Es realitzaran les fotografies dels diferents equips i de tot el grup.
19:15 h. Partit del sènior femení.

Durant els descansos s'organitzaran partidets per als jugadors de les escoles.


Manolo Rubio - Director tècnic de la secció de bàsquet de la UD Torredembarra

17 comentaris:

Oscar Mataix ha dit...

VISITEU AL JA CONEGUT FACEBOOK EL GRUP UDT!!!!

Anònim ha dit...

Si alguien tiene otros planes hay que venir igual a la presentacion?

Anònim ha dit...

com es el febook?
jo men vaig fer ahir jeje

Oscar Mataix ha dit...

AL FACEBOOK S'HA CREAT UN GRUP AMB EL NOM -UDT BASQUET -

TAN SOLS ES PER FER UN GRUP DE TOTS ELS AFICIONATS, SEGUIDORS, JUGADORS, EX-JUAGADORS, ENTRENADORS, SOCIS,ETC...
animeu-vos!!!!

Anònim ha dit...

Por respeto y compromiso con el equipo, el entrenador, todos los compañeros y con la sección, considero que todos debemos asistir.

Anònim ha dit...

Creo que no cuesta mucho acercarse un momento al pavellón, hacerse la foto y volver a irse si se tienen otros planes, pero almenos para la foto, asistir.

#55

Anònim ha dit...

Penso que TOTS (jugadors/es, familiars, amics) hauríem de fer el petit o gran esforç per estar-hi presents.

Anònim ha dit...

hi estic d' acord.
hi ha gent que es trenca el cul pel bàsquet i és injusdt que la gent ho pagui i ho valori així.
la gent que ho monta s' ha passat hores i hores i molts dies fins a les tantes de la nit per fer això possible.
espero que la gent ho valori i faci un mínim esforç.

Anònim ha dit...

el preu per apuntarse a basquet quin es?
esque tinc una amiga que li fa vergonya trucar a la gent del basqueta i ho pregunto jo
gracies

Anònim ha dit...

Referent al preu, hauries d'especificar:
- Edat?
- És per a la temporada vinent, o és per incorporar-te ara a un equip?
De tota manera, la millor opció es parlar amb el Manolo Rubio.

Anònim ha dit...

Jo ja tinc cadira reservada!!!!

Anònim ha dit...

No me extraña que mucha gente no podamos ir, cuando las cosas se avisan con un par de semanas de tiempo.

Hay planes que llevan meses y meses en mente, y no se pueden cambiar, aun menos si se avisa en el ultimo momento.


Saludos desde Londres,

#15 JB

Anònim ha dit...

Per a #15 JB,
Les coses a vegades no són tan fàcils, com puguin semblar quan ho veus des de fora.
Organitzar un acte com el de dissabte suposa:
- Disposar de l'espai -recorda que és una instal·lació municipal que compartim amb altres seccions o amb altres clubs.
- Que cap equip de la secció jugui a fora aquella tarda. Els horaris dels partits depenen de l'equip local, no depenen de nosaltres quan juguem com a visitants.
- La presentació s'ha intentat fer abans, però no es complien els dos condicionants anteriors.

Entenc que seràs a Londres. Si és així, que t'ho passis bé. La ciutat és una meravella.

Anònim ha dit...

Aquí la gente siempre se esta picando, verdad? =) Este finde a ganar Junior! y a poder ser también con el Senior(fuera de casa) jaja!

Suerte a todos los equipos de la torre este fin de semana!

PJ#7

Anònim ha dit...

Per a Xavier Sole,
Encara que ho sembli, la meva intenció no era en cap cas criticar a la junta, tot al contrari, em sembla excel·lent la promoció que es fa del bàsquet d'aquesta forma. Tampoc no vull justificar a tots els que faltaran (alguns sense motiu), la meva intenció era respondre a l'anònim que ha deixat el 8è missatge, ja que jutja sense saber perque ha de faltar el de l'anònim de dalt.

Espero que tot us vagi bé aqui.

#15 JB

Anònim ha dit...

s'hauria d'intentar dir les coses amb una mica mes d'antelacio i tenir mes informats als jugadors...
tan per els partits com per actes com aquests. infantil federacio a guanyar

Anònim ha dit...

És el primer dia que em conecto a aquesta pàgina, com a mare que vaig assistir a la presentació, només puc dir que va ser genial, vaig disfrutar moltíssim i em vaig emocionar quan vaig veure petits i grans a la pista amb aquella força que transmitien.
Els que es queixen no tenen cap raó. Tots tenim coses a fer i jo personalment que no pertanyo a la junta i no puc ajudar perque no tinc més hores, els felicito per el seu treball i la seva dedicació que em consta.
El que em de valorar és que la canalla disfruti a través de l'esport i els grans deixem-nos de queixar per tonteries.